Τι σημαίνουν οι διαθεσιμότητες προϊόντων ;

Άμεσα Διαθέσιμο – Τα προϊόντα που βρίσκονται σε απόθεμα στην αποθήκη μας. Μπορείτε να τα παραλάβετε άμεσα από το κατάστημά μας ή να τα παραδώσουμε αυθημερόν στην εταιρεία κούριερ ώστε να έρθουν στο χώρο σας, με την προϋπόθεση πως βρίσκεστε σε ένα από τα ακόλουθα κράτη : Ελλάδα, Κύπρος, Αλβανία, Βουλγαρία, Σκόπια.

Κατόπιν Παραγγελίας – Τα προϊόντα που δεν βρίσκονται σε απόθεμα στην αποθήκη μας. Συνήθως χρειάζονται 1-2 εργάσιμες ημέρες ώστε να τα προμηθευτούμε και να γίνουν και πάλι διαθέσιμα.

Πως μπορώ να καταχωρήσω την παραγγελία μου ;

Μπορείτε να καταχωρίσετε την παραγγελία σας πολύ εύκολα χρησιμοποιώντας έναν από τους παρακάτω τρόπους :

  1. Pigadas.gr : Προσθέστε τα προϊόντα που επιθυμείτε στο καλάθι σας, συμπληρώστε τα προσωπικά σας στοιχεία και τον επιθυμητό τρόπο πληρωμής και τελειώσατε! Η διαδικασία κρατάει μόλις μερικά δευτερόλεπτα!
  2. Τηλεφωνικό Κέντρο – 2311 298 999 : Καλέστε στο τηλεφωνικό μας κέντρο και ο πρώτος διαθέσιμος εκπρόσωπός μας θα σας εξυπηρετήσει. Μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας 100% τηλεφωνικά, χωρίς να χρειαστεί να μπείτε στην ιστοσελίδα μας ή να κάνετε οποιαδήποτε άλλη ενέργεια!
  3. Live Chat : Κάντε κλικ στο κουμπί της ζωντανής συνομιλίας και ένας εκπρόσωπός μας θα σας απαντήσει εντός ολίγων δευτερολέπτων. Πείτε του απλά τα προϊόντα που χρειάζεστε, τη διεύθυνση αποστολής και είστε έτοιμοι!
  4. Email – [email protected] : Εάν πάλι είστε παραδοσιακός τύπος, μπορείτε πολύ εύκολα να υποβάλετε την παραγγελία σας μέσω email.
  5. Call-me-Back : Το κατάστημά μας πρωτοπορεί, παρέχοντάς σας την υπηρεσία call me back! Πολύ απλά, συμπληρώστε στην ανάλογη φόρμα το όνομά και το τηλέφωνό σας και ένας εκπρόσωπος θα σας καλέσει εντός ολίγων λεπτών για να ολοκληρώσει την παραγγελία εκ μέρους σας!

Ποιες είναι οι επιλογές παραλαβής ;

Μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας με έναν από τους ακόλουθους τρόπους :

  1. Κούριερ : Για παραγγελίες που πραγματοποιούνται έως τις 17:00, τα άμεσα διαθέσιμα προϊόντα παραδίδονται αυθημερόν στην εταιρεία κούριερ που συνεργαζόμαστε. Ο χρόνος παράδοσης εξαρτάται από την τοποθεσία σας και κυμαίνεται από 1 έως 2 εργάσιμες ημέρες.
  2. Μεταφορική Εταιρεία : Οι παραγγελίες σας μπορούν να δοθούν στην μεταφορική εταιρεία της αρεσκείας σας. Μοναδική προϋπόθεση η έδρα της μεταφορικής εταιρείας να βρίσκεται στην ευρύτερη περιοχή του Καλοχωρίου Θεσσαλονίκης.
  3. Παραλαβή από το Κατάστημα : Εάν βρίσκεστε στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης, μπορείτε να περάσετε από το κατάστημά μας και να παραλάβετε την παραγγελία σας. Θα μας βρείτε στην διεύθυνση Πλαστήρα 10 (6ο χλμ Θεσ/νίκης-Κατερίνης), στο Καλοχώρι Θεσσαλονίκης.

Τι επιλογές πληρωμής έχω ;

Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με έναν από τους ακόλουθους τρόπους :

  1. Αντικαταβολή: Πληρώστε τη στιγμή που παραλαμβάνετε την παραγγελία σας. Διαθέσιμο και με τους τρεις τρόπους παραλαβής.
  2. Τραπεζική Κατάθεση : Πληρώστε μέσω τραπεζικής κατάθεσης. Για δική σας ευκολία, η εταιρεία μας διατηρεί λογαριασμούς και στις 4 μεγάλες ελληνικές τράπεζες (Εθνική, Πειραιώς, Alpha, Eurobank).
  3. Πληρωμή με Κάρτα (Διαθέσιμο εντός ολίγων ημερών) : Εξοφλήστε την παραγγελία σας χρησιμοποιώντας την τραπεζική σας κάρτα. Το κατάστημά μας δέχεται όλους τους τύπους καρτών (Visa, MasterCard, American Express).

Πώς θα ξέρω αν έχει καταχωρηθεί η παραγγελία μου;

Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας μέσω του Pigadas.gr, θα σας εμφανιστεί μήνυμα που θα σας ενημερώνει για την επιτυχή καταχώρηση της παραγγελίας σας.

Σε κάθε περίπτωση, είτε παραγγείλετε μέσω του Pigadas.gr είτε επιλέξετε κάποιον από τους υπόλοιπους τρόπους, με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας θα λάβετε email που θα σας ενημερώνει για την επιτυχή καταχώρηση της.

Επιπλέον, εάν επιλέξετε παραλαβή μέσω κούριερ, θα λάβετε στο κινητό σας τηλέφωνο sms που θα σας ενημερώνει για την επιτυχή καταχώρηση της παραγγελίας. Ταυτόχρονα, θα σας δίνει και έναν κωδικό που θα μπορείτε να χρησιμοποιείτε για να ελέγχετε ανά πάσα στιγμή την πορεία της παραγγελίας σας και την ακριβή τοποθεσία του δέματός σας!

Πώς παρακολουθώ την εξέλιξη της παραγγελίας μου ;

Μπορείτε να παρακολουθείτε την εξέλιξη της παραγγελίας σας μόνο σε περίπτωση που επιλέξετε παραλαβή μέσω κούριερ. Μόλις παραδώσουμε την παραγγελία σας στη συνεργαζόμενη εταιρεία κούριερ, δημιουργείται ένας αριθμός αποστολής. Ο συγκεκριμένος αριθμός αποστέλλεται σε εσάς αυτόματα μέσω sms και μπορείτε να το χρησιμοποιείτε ανά πάσα στιγμή στην ιστοσελίδα της Γενικής Ταχυδρομικής ώστε να ενημερώνεστε για την ακριβή τοποθεσία του δέματός σας!

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας ;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας με έναν από τους παρακάτω τρόπους :

  1. Τηλεφωνικό Κέντρο – 2311 298 999 : Καλέστε στο τηλεφωνικό μας κέντρο και ο πρώτος διαθέσιμος εκπρόσωπός μας θα σας εξυπηρετήσει.
  2. Live Chat : Κάντε κλικ στο κουμπί της ζωντανής συνομιλίας και ένας εκπρόσωπός μας θα σας απαντήσει εντός ολίγων δευτερολέπτων.
  3. Email – [email protected] : Στείλτε μας ένα email και θα έρθουμε άμεσα σε επαφή μαζί σας.
  4. Call-me-Back : Συμπληρώστε στην ανάλογη φόρμα το όνομά και το τηλέφωνό σας και ένας εκπρόσωπος θα σας καλέσει εντός ολίγων λεπτών!